Saturday 18 February 2012

Eratkan hubungan suami isteri...

Pengalaman testimoni...
Pn. Atie bercerita tentang pengalamannya dengan PREMIUM BEAUTIFUL....

Kita sebagai wanita, seharusnya menjaga & menitik beratkan hal2 yg mcm nih...bukan main2, tapi its a fact actually...

Lelaki nih, selain cukup makan pakai dieorg kita jaga..x semestinya segalanya dh cukup bg mereka..

Lelaki amat menitik beratkan soal hubungan intim.. ini bukan tipu, tetapi ia hakikat...

So, selagi kite bergelar sebagai isteri, kitala yg patut memikirkan mcm mana cara utk bg pasangan kita berpuas hati dengan kita..

Tahun 2008.. saya selamat melahirkan seorang puteri, Nur Kasih Khalidah Bt Abd Khalid, di Hospital Pakar Annur Hasanah Bandar Baru Bangi..
Berat baby sewaktu keluar melihat dunia, ialah 2.8kg.. berat ibunya pulak, 103kg..bayangkan la....

Masa tu segalanya indah lagi sebab masih dalam alam berpantang...so, tak der yg ketara sangat...acara berpantang juga selamat diikuti dengan hati yg tenang..hehehehehhe..

After 40 days confinement.. dh balik umah sendiri...alhamdulillah, bby gud girl sangat..bangun malam just nak susu...then tido balik...so, ibu n abah dapat tido dengan selesa...

Selama 100 hari saya berpuasa dari disentuh oleh suami... Orang lama2 cakap, biar sampai 100 sehari, baru cantik barang dalam kita.. So, saya follow jer la..

Rupanya, after 100 days pun, saya masih x boleh bg husband saya utk sentuh saya.. Problem saya ialah saya x der nafsu utk bersama.. 

Memang kesian tgk husband mcm tuh, tapi memang saya x dapat buat ape2..sudahnya, pergaduhan jugak yg kami dapat..

Lama saya fikirkan tentang masalah nih..bukan nafsu saja yg hilang, malah bahagian sulit saya juga gatal2 keputihan yg melampau...

Alhamdulillah, kazen saya telah perkenal kan satu produk yg amat hebat.. pada mulanya niat dihati nak kuruskan badan jer... memang beliau ada terangkan bahawa produk ini boleh memulihkan keadaan bahagian sulit n rahim kita..tapi saya tak masuk sangat dalam kepala..yg saya tahu, nak kurus.. itu saja...

So, pada bulan March 2009, saya telah mencuba produk tersebut..Iaitu PREMIUM BEAUTIFUL CORSET...


Memang amazing bila pakai produk nih...bentuk badan terus nampak lain...shape terus ada and yang paling best, payudara saya kembali tegang..tak lembik mcm selepas bersalin...

Selain berat badan saya yg menurun, saya telah dapat kembali nikmat alam rumahtangga mcm orang lain.. :)

Husband saya juga dapat rasakan kelainan sewaktu kami bersama..Bukan cerita kosong..tapi ini hakikat.. memang betul kami telah dapat kembali nikmat suami isteri...

Boleh dikatakan, sejak pakai corset hebat nih, hari-hari mau...hehehheheheh..


MESTI ADA DI ANTARA KITA WANITA MENGALAMI MASALAH SEPERTI PN. ATI..
PM lydia 012-3981846

1 comment:

  1. mahal kan...saya nak tapi cemane yer..sbb harga dia :(

    ReplyDelete